Hui dimecres, 6 de setembre, el regidor i portaveu de Compromís a l’Ajuntament de Benidorm, Josep Bigorra, ha comparegut en roda de premsa per explicar que, amb el començament del curs polític, les accions que prenga seran en base al programa amb el que es va presentar a les eleccions i sempre seguint l’ideari de Compromís, deixant de banda el company de grup municipal i regidor de Los Verdes, Juan García, que s’ha adherit al nou partit de centre-dreta Contigo, on s’apleguen excàrrecs de PP i Ciudadanos com Fernando Sepulcre, Sonia Castedo o el regidor no adscrit de Benidorm Leopoldo Bernabéu.

Bigorra ha estat acompanyat en esta roda de premsa de companys de l’executiva local de Compromís, així com de Pep Pastor, Secretari de Comunicació comarcal, Gerard Fullana, portaveu de Compromís a la Diputació d’Alacant i de Marian Campello, diputada a les Corts Valencianes.

Bigorra ha destacat que “García ha defraudat als votants” amb este pas de Los Verdes a Contigo, partits d’ideologia i ideari tan diferent. Ha ressaltat que han sigut més vegades en què el regidor ha actuat unilateralment sense consensuar amb Compromís i esta ha sigut “la gota que ha vessat el got”, amb la qual cosa a partir d’ara Compromís treballarà de manera independent i unilateral a l’Ajuntament, tot i que per ara compartint el Grup Municipal.

Per la seua banda, Gerard Fullana ha destacat del nostre regidor que és “una persona amb una dignitat política molt gran”. També ha assenyalat, respecte al cas que ens ocupa, que Compromís “no podem estar al costat d’un partit amb gent procedent del PP” com la que forma part d’este nou partit, per acabar donant el seu recolzament “personal i el del Grup de la Diputació”.

Per a finalitzar, Marian Campello ha destacat que Compromís “som d’esquerres, valencianistes i ecologistes i no podem continuar amb esta situació” tan anòmala a Benidorm . Ha explicat que a nivell de País Valencià “treballem bé amb Los Verdes però no podem seguir amb este regidor que s’alinea en un partit amb persones com Sonia Castedo”.


Hoy miércoles, 6 de septiembre, el concejal y portavoz de Compromís en el Ayuntamiento de Benidorm, Josep Bigorra, ha comparecido en rueda de prensa para explicar que, con el comienzo del curso político, las acciones que tome serán en base al programa con lo que se presentó a las elecciones y siempre siguiendo el ideario de Compromís, dejando de lado el compañero de grupo municipal y concejal de los Verdes, Juan García, que se ha adherido al nuevo partido de centro-derecha Contigo, donde se reúnen ex cargos de PP y Ciudadanos como Fernando Sepulcre, Sonia Castedo o el concejal no adscrito de Benidorm Leopoldo Bernabéu.

Bigorra ha estado acompañado en esta rueda de prensa de compañeros de la ejecutiva local de Compromís, así como de Pep Pastor, Secretario de Comunicación comarcal, Gerard Fullana, portavoz de Compromís en la Diputación de Alicante y de Marian Campello, diputada en las Corts Valencianes.

Bigorra ha destacado que “García ha defraudado a los votantes” con este paso de Los Verdes a Contigo, partidos de ideología y ideario tan diferente. Resaltó que han sido más veces en que el regidor ha actuado unilateralmente sin consensuar con Compromís y ésta ha sido “la gota que ha colmado el vaso”, con lo cual a partir de ahora Compromís trabajará de manera independiente y unilateral en el Ayuntamiento, aunque por ahora compartiendo el Grupo Municipal.

Por su parte, Gerard Fullana ha destacado de nuestro concejal que es “una persona con una dignidad política muy grande”. También ha señalado, respecto al caso que nos ocupa, que Compromís “no podemos estar al lado de un partido con gente procedente del PP” como la que forma parte de este nuevo partido, para acabar dando su apoyo “personal y el del Grupo de la Diputación”.

Para finalizar, Marian Campello destacó que Compromís “somos de izquierdas, valencianistas y ecologistas y no podemos continuar con esta situación” tan anómala en Benidorm. Explicó que a nivel de País Valencià “trabajamos bien con Los Verdes pero no podemos seguir con este concejal que se alinea en un partido con personas como Sonia Castedo”.