La Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic, a través de l’IVAT, Institut Valencià d’Administració Tributària, ha obert a Altea una oficina d’atenció presencial per ajudar a la població a realitzar la renda del 2017 motiu pel qual este divendres 15 de juny  la nostra companya  Clara Ferrando, secretària Autonòmica d’Hisenda de la Generalitat ha visitat el punt d’atenció d’Altea  que es troba situat a la segona planta de la Casa de l’Aigüa i està oberta des del 10 de maig fins el 2 de juliol, dia que acaba la campanya de la Renda.
 A les 12.30 tenia lloc la visita junt amb   el conseller d’Hisenda i Model Econòmic, Vicent Soler.
Tres  són els agents que atenen l’oficina i les persones que desitgen fer ús d’aquests serveis d’assessorament hauran de sol·licitar cita prèvia, indicant dia i hora que desitgen ser atesos, trucant al telèfon 901 22 33 44 o mitjançant la pàgina de l’agencia tributària espanyola.

Les altres oficines destinades a aquest servei es troben a Alacant, l’Alcora, Castelló de la Plana, Sant Mateu, Santa Pola, València, Sogorb, Xelva i Xiva.