Les principals demandes dels benidormers han sigut el reconeixement com a municipi turístic, la nova comissaria i el Passeig de Ponent

El cap de llista de Compromís per Alacant al Congrés, Ignasi Candela, ha visitat Benidorm per a “recollir les principals reclamacions i propostes dels benidormers”. En la visita, el candidat ha realitzat una sèrie d’enquestes a la ciutadania juntament amb l’alcaldable de Compromís per Benidorm, Josep Bigorra, i diferents militants del col·lectiu. Les principals demandes dels benidormers han sigut el reconeixement com a municipi turístic, la nova comissaria de la Policía Nacional i acabar el Passeig de Ponent.

“És imprescindible el reconeixement de Benidorm com a municipi turístic”, ha assenyalat Candela, qui ha recordat que “el Congrés va votar per unanimitat el reconeixement a proposta de Compromís, però ni el Govern del PP ni el del PSOE el van fer”. Així mateix, el candidat s’ha compromés a continuar reclamant una nova comissaria de la Policia Nacional i el finançament pels Pressupostos Generals de l’Estat de la segona fase del Passeig de Ponent.

Així mateix, l’alcaldable de Compromís per Benidorm, Josep Bigorra, ha assenyalat en al·lusió al candidat del PP, César Sánchez, que “mentre que el PP ve a Benidorm a fer-se fotos, els candidats de Compromís vénen a preguntar-li als benidormers pels seus problemes, per a traslladar-los al Congrés”. “A diferència d’uns altres, Compromís no s’oblida de Benidorm quan està a Madrid”, ha finalitzat.

La precampanya de Compromís: “Un Pla per Alacant”

La visita del candidat Ignasi Candela, s’emmarca en la precampanya de la formació, que li portarà a visitar la major part de municipis de la província, en una campanya de proximitat en la qual Candela recollirà les principals inversions necessàries a la comarca i que culminarà amb la presentació d’un ‘Pla per Alacant’.